Polityka zwrotów

1. Prawo do odstąpienia od umowy

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

2. Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy

Ze względu na charakter naszych produktów (artykuły spożywcze o krótkim terminie przydatności do spożycia), prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

3. Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

4. Procedura zwrotu

  1. Aby dokonać zwrotu, należy skontaktować się z nami pod adresem e-mail: biuro@ciachozkrakowa.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 785 086 940.
  2. Towar należy odesłać na adres: Ciacho z Krakowa Sp. z o.o.  z siedzibą w Krakowie 31-529 Kraków przy ul. Sołtyka 13/11.
  3. Koszty odesłania towaru ponosi Klient.
  4. Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

5. Reklamacje

W przypadku stwierdzenia wady produktu, Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi. Reklamację należy złożyć pisemnie na adres siedziby firmy lub drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt!ciachozkrakowa.pl.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub pisemnie.

6. Zwrot należności

Zwrot należności za zwrócony towar nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

7. Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką Zwrotów mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: Kodeks Cywilny; ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawa o prawach konsumenta.

Data ostatniej aktualizacji: 12.12.2024